- Forţa brandului
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Mcewen, William J. Traducător: Golub, Veronica Responsabilitate: William J. McEwen ; Trad. de Veronica Golub Editura: Allfa Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2008 ISBN: 978-973-724-141-2 Descriere: 171 p. Limba: Română Serie: Organizaţia Gallup Cota topografică: 339/M10 Clasificare: 339
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
224722
|
IA
|
Împrumut
|
Hârtie
|
339/M10
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică